mylife

mylife

Isnin, 13 Disember 2010

dh lame x update blog,,,,,,huhuhu

sudah sekian lame meninggalkan blog aku ni,,,,,,maklumlah sibuk gan exam STPM,,,,exam bukan nye sekejap,,,mengambil mase dekat sebulan,,,,aku cuma sempat online FB je,,,


SO....
sekarang ni exam baru saje abis,,,,,,sungguh gembira hati ni,,,,,kepala x berat dah pikir pasal stdy,,,
dh ringan je ni,,,,,lega sikit,,,,sakit kepala pun dh x,,,,,huhuhu
pas ni nak wat pe ea,,?????cari keje lh,,,,,tp kt mane ea..???ermm,,,,
kalo x keje rugi lh pulak,,,,sebab nk tunggu keputusan bulan 3 pas tunggu kemasukan mane2 dalam bulan 6,,,sungguh lame,,,,kalo keje boleh cari duit belanje dan kumpul untuk kegunaan time sambung belajar kt mane2...


dah abis sekolah,,,mesti akan merindui kekawan....harap2 x putus berhubung,,,,,
harap-harap lh,,,,,


balik pasal keje,,,,,,eerrmmhh....abang aku ade lh carikan keje untuk aku tp kilang lh,,,,kt senai,,,basic gajinye 580 x termasuk OTI,,,,tgk abang aku keje kt kilang 2,,gaji cecah 1500,,,,aku pun gah pikir-pikirkan,,,ape2 pun aku mesti kene keje,,,,kalo x sape lh nk bagi duit belanje kt aku,,,duit topap lh,,,duit belanje jajan lh,,,,duit bil broadband lg,,,,,,macam2 lagi lah,,,nak harapkan abah,,,,,,huhuhuhu,,,,,x munkin kot,,,,,tiap2 bulan abah dh bayarkan duit laptop aku,,,,,huhuhu
bile dipikirkan,,,,kalo aku keje sekurang2nye aku ade duit belanje sendiri,,,,,mane tahu dalam mase aku keje ni boleh bayar duit laptop ni,,,,ringan sikit beban abah,,,,lagi pun aku ni bukan asal dr family yg kaya,,,,bukan aku ni sejenis suka menyusahkan mak abah,,,,
CONTOH lh kalo aku x keje,,,,,x de duit,,,,pas 2 mamber2 ajak g jalan,,,,huhuhu...mane aku nk cekau duit,,,,nak jalan paling2 tidak 100 mesti ade kt poket kalo x de jgn haraplh,,,,,x kn semata2 nk jalan aku nk mintak kt abah duit,,,,x patut lh,,,,abah penat2 cari duit,,,aku nk tukang mintak,,,,,,sungguh x patut lh,,,,huhuhu
so...aku akan keje,,,x kiralah keje susah ke senang ke,,,,gaji kecik ke besar ke,,,,,yang penting HALAL,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan