mylife

mylife

Isnin, 4 Julai 2011

Hidup sebagai student LIMKOKWING University

errrmmm,,
boleh dikatakan susah pun ade senang pun ade,,,stdy boleh tahan jgk,,,tp kebanyakannya semua yg stdy time form 6,,belajar kt sini jgk,,,so senang sikit lh,,,cthnye,,class english,,,belajarnya boleh dikatakn sama mcm MUET lg 1 class drawing sama gan PEND.SENI VISUAL...so senang sbb dh ade basic masa form 6..tapi yg pening nya class design gan creative...pening jgk kepala nak pikir idea,,,tp alhamdulillah semua asgmnt boleh buat,,,at list cuba utk buat yg terbaik,,,,stdy ky sini boleh tahan jgk kos utk wat asgmnt..kene pndai lh utk jimat kos,,,

ni skrg gah sibuk gan final projek...asgmnt pun boleh tahan banyak,,,sebab 1/8/2011 dh naik sem 2..x sabarnya nak dapat lappy....

                             smart&hensem                                   comel&lawa


aku nak berubah,,aku pun x x thu sebabnya aku ikut kata hati yag beria-ia.....aku harap sgt ALLAH kuat kn hati aku ni,,,kt sini semua mamber ok,,,aku gembira sbb hampir semua kelas sokong aku nak berubah,,,THANKS my love friends..paling banyak bg support bdk2 rumah,,gan beberapa mamber kelas yg sgt sokong gan perubahan aku ni,,,keluarga aku dgr aku nak pakai tudung gan nak berubah,,1 keluarga happy,,,mak aku lg siap belikan tudung 4 helai lg,,,trm ksh mak,,,SAYANG MAK,,,,adik harap mak dh x nagis lg pikir pasal adik bila nk berubah,,,adk harap mak gembira tgk perubahan adik,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan