mylife

mylife

Ahad, 7 November 2010

ape berlaku semalam,,,,,membuatkan hari ni demam,....

pg semalam,,,,,,tlg mak wat keje bertsihkn halaman umah,,,keje berat tu,,,,kene mesin rumput dari halaman umh sampai belakang umah,,,,,sgt penat dibuatnya,,,,,,,abis 1 badan sakit,,,,,sbb dh lame x buat keje-keje mcm ni,,,,
pas 2 anak-anak sedara sampai,,,ape lg layan anak sedara lh,,,,dh lh penat makin tambah penat,,,,
petangnye pulak gah penat-penat ni g simpang naik moto...sbb nak g betul kan  laptot,,,td nasib tak baik aku berhentem dengan kereta nissan,,,,ni semua salah lori depan kereta 2 yg tiba-tiba brek dan berhenti/masuk tepi jln sbb nk beli goreng pisang,,,,,pas 2 tuan punye kereta kuar terus g tmpat aku,,,,aku ingat dye nk marah aku...rupe2 nye tanye aku ade ape2 ke x..????hhhuuuuuuu......lega aku,,,,nasib baik xsiden 2 aku x cadera...
dh penat pas 2 xsiden dan membuatkan aku bertambah penat dan membuatkn aku terperanjat sbb xsiden,,,,
dan hr ni badan aku sakit-sakit,,,,,,tgn mengigil-gigil,,,,dan naik demam,,,,,,,esk nk g sekolah mcm ne ni,,,,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan